Telecomloket
Laat gratis je facturen van telefonie en internet nakijken!
Mensen betalen vaak te veel voor telefonie en internet. Onze medewerker 'digitale inclusie' bekijkt wat voor jou het voordeligste is en helpt je met de aanvraag. Hij kan je bijvoorbeeld wijzen op goedkopere abonnementen, onnodige kosten identificeren en helpen met het begrijpen van je facturen. Ook met andere digitale vragen kan je bij hem terecht.
Bezoek Bo tijdens zijn zitdagen in het gemeentehuis voor persoonlijk advies op dinsdagavond van 17.30 tot 19.30 uur tijdens oneven weken. Je kan zonder afspraak en gratis bij hem terecht.
Zitdagen telecomloket
- dinsdag 25 maart
- dinsdag 8 april
- dinsdag 22 april
- dinsdag 6 mei
- dinsdag 20 mei
- dinsdag 3 juni
- dinsdag 17 juni
Neem contact op
Je kan ook zelf contact opnemen met Bo. Een afspraak is gratis en kan bij je thuis doorgaan of op een andere locatie.
Bo Proost
- 014 68 82 08
- digitalehulp@kordia.be
Digitale hulpverlener
Heb je moeite om bij te blijven met de digitale evolutie? Heb je het gevoel dat de digitale wereld alleen maar moeilijker wordt en je er niet genoeg van kent? We begrijpen dat de digitale wereld soms ontmoedigend kan lijken.
Bo, onze digitale 'outreacher', staat klaar om jou te helpen. Samen zet je stappen om jouw digitale reis soepel en succesvol te maken. Je kan Bo ook spotten met de digi-fiets, een kleurrijke bakfiets. Aarzel niet om hem aan te spreken.
Wat is een outreacher?
Een outreacher is een hulpverlener die (kwetsbare) mensen opzoekt in hun eigen omgeving. Een outreacher e-inclusie richt zich vooral op de digitale hulpverlening.
De digitalisering gaat immers razendsnel. Voor steeds meer diensten moet je online actief zijn. Het kopen van een treinticket, het invullen van je belastingaangifte, het maken van een afspraak bij de dokter, inloggen met Itsme, Smartschool toepassingen, … Handig, maar niet voor iedereen. Daarom willen we helpen wie (nog) niet meekan.
Meer informatie?
