Manager planning & vergunningen (A1a-A3a)

Takenpakket

Als manager planning & vergunningen geef je actief mee vorm aan de gemeente Oud-Turnhout. Je zal leiding geven aan een achttal medewerkers en coördineert de dagelijkse werking van de dienst. Jouw enthousiasme werkt zó aanstekelijk dat je als de beste weet hoe je een team kunt motiveren om samen mooie resultaten neer te zetten. Oud-Turnhout staat voor kwaliteit en innovatie, dus een efficiënte en kwaliteitsvolle dienstverlening verlies jij nooit uit het oog.

In deze functie zorg je vooral voor de aansturing van de dienst, maar werk je daarnaast ook beleidsvoorbereidend en –uitvoerend aan het ruimtelijk beleid in onze gemeente. Dit doe je overkoepelend voor de beleidsdomeinen ruimtelijke ordening, milieu, mobiliteit en lokale economie. Je adviseert en ondersteunt de visievorming van de beleidsorganen inzake plannings- en omgevingsdossiers en bent lid van het managementteam. In een veranderende omgeving ben jij de bruggenbouwer tussen het beleid, je team en externe deskundigen en weet je als geen ander mensen mee te nemen in een verhaal.

Ben jij gebeten door ruimtelijke ontwikkeling, planning en milieubeleid? Wil je verantwoordelijk zijn voor ruimtelijke projecten en ben je een geboren leider? Aarzel dan niet, want dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Deelnemingsvoorwaarden

  • Je hebt een masterdiploma m.b.t. omgeving, ruimtelijke planning of milieu, of een daarmee gelijkgesteld diploma

OF

  • Je beschikt over een bachelordiploma, hebt minstens 5 jaar relevante beroepservaring en slaagt voor een niveau- en capaciteitstest

Wij bieden jou...

Naast een hecht team van fijne, ambitieuze collega’s en een mooi salaris kan je op het volgende rekenen:

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Flexibele werktijden en een gunstige vakantieregeling om af en toe die welverdiende pauzeknop in te duwen
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag
  • Ecocheques
  • Mogelijkheid tot fietslease
  • Terugbetaling abonnement openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • Sportieve collega’s kunnen rekenen op een fietsvergoeding van 0,27 euro per km
  • Tweede pensioenpijler
  • Gratis hospitalisatieverzekering, ook je gezinsleden kunnen met een korting aansluiten


Voor deze functie wordt een wervingsreserve van twee jaar aangelegd.

Team

Benieuwd in welk team je terecht zal komen? Ontdek het snel! Meet the team - planning en vergunningen (oud-turnhout.be)

Selectieprocedure

  • Solliciteren kan tot en met 8 oktober 2023 online via deze knop: Solliciteer nu
    Vergeet niet om je CV, motivatiebrief, kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (maximum 3 maanden oud) op te laden bij je online sollicitatie.

  • Of stuur je CV, motivatiebrief, kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (maximum 3 maanden oud) per post naar de personeelsdienst, Dorp 31, 2360 Oud-Turnhout.


Vermeld duidelijk voor welke functie je solliciteert. Onvolledige kandidaturen worden niet aanvaard. Je talent is voor ons belangrijker dan je geslacht, afkomst of leeftijd.

Als je voldoet aan de deelnemingsvoorwaarden, word je uitgenodigd om deel te nemen aan de selectieprocedure. Die bestaat uit drie onderdelen:

  • Schriftelijke thuisopdracht: ontvangst op 12 oktober 2023, deadline 15 oktober 2023 om 22 uur
  • Selectiegesprek: 24 oktober 2023 vanaf 14 uur (het exacte uur volgt later)
  • Assessment center: het exact tijdstip volgt later


In eerste instantie wordt enkel de best gerangschikte kandidaat die slaagt voor de thuisopdracht en het selectiegesprek doorverwezen voor een assessment. Om in aanmerking te komen voor de functie moet je slagen voor de volledige selectieprocedure. 

Bijlagen

VACATUREBERICHT_MANAGER_PLANNING_EN_VERGUNNINGEN.pdf437,8 Kb(pdf)

Video 'kernwaarden gemeente Oud-Turnhout'