Expert vergunningen - GOA (B4-B5)

Takenpakket

Als expert vergunningen leid je het proces van de omgevingsvergunningaanvragen in goede banen. Je staat garant voor een efficiënte en correcte dossierbehandeling. Hoe doe je dit? Door steeds een overzicht over de lopende vergunningsaanvragen en de stand van zaken van deze dossiers te behouden. Je waakt erover dat dossiers binnen de vooropgestelde termijn geagendeerd worden op de agenda van het college van burgemeester en schepenen en de wanneer nodig de gemeenteraad. Je doet dit samen met een team van deskundigen milieu en stedenbouw.


Complexe vergunningsaanvragen? Met jouw kennis en kunde draai jij je hand hiervoor niet om. Jij neemt de verantwoordelijkheid over deze dossiers, neemt adviesverleningen op en staat hierin je collega’s bij.


Met het oog op een goede ruimtelijke invulling en rekening houdend met alle relevante regelgeving en omgevingsinformatie, bespreek jij projectvoorstellen met inwoners, projectontwikkelaars, architecten, … Het ondersteunen van de manager Planning & Vergunningen bij het opstellen van beleidsdocumenten zoals ruimtelijke structuurplannen, ruimtelijke uitvoeringsplannen en beleidsplannen behoort eveneens tot jouw takenpakket. Je bepaalt mee de stedenbouwkundige visie van de gemeente en draagt deze mee uit.


Je komt terecht in een team van gedreven collega’s en een gemeente waarin er op ruimtelijk vlak heel wat interessante uitdagingen en opportuniteiten liggen waarin jij mee het verschil kan maken.

Ben jij de expert met veel goesting die wij zoeken? Solliciteer dan snel!

Deelnemingsvoorwaarden

Je beschikt minstens over een bachelordiploma of gelijkgesteld en beschikt over een relevante aantoonbare beroepservaring inzake ruimtelijke ordening van minstens twee jaar.

Wij bieden jou...

Naast een hecht team van fijne, ambitieuze collega’s en een mooi salaris kan je op het volgende rekenen:

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Flexibele werktijden en een gunstige vakantieregeling om af en toe die welverdiende pauzeknop in te duwen
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag
  • Ecocheques
  • Mogelijkheid tot fietslease
  • Terugbetaling abonnement openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • Sportieve collega’s kunnen rekenen op een fietsvergoeding van 0,27 euro per km
  • Tweede pensioenpijler
  • Gratis hospitalisatieverzekering, ook je gezinsleden kunnen met een korting aansluiten
  • Omdat de boog niet altijd gespannen kan staan organiseren we o.a. ons jaarlijks personeelsfeest, een sportdag, zomerse after work drinks, een familiedag, …


Voor deze functie wordt een wervingsreserve van twee jaar aangelegd.

Team

Benieuwd in welk team je terecht zal komen? Ontdek het snel! Meet the team - planning en vergunningen (oud-turnhout.be)

Selectieprocedure

  • Solliciteren kan tot en met 8 oktober 2023 online via deze knop: Solliciteer nu
    Vergeet niet om je CV, motivatiebrief, kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (maximum 3 maanden oud) op te laden bij je online sollicitatie.

  • Of stuur je CV, motivatiebrief, kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (maximum 3 maanden oud) per post naar de personeelsdienst, Dorp 31, 2360 Oud-Turnhout.


Vermeld duidelijk voor welke functie je solliciteert. Onvolledige kandidaturen worden niet aanvaard. Je talent is voor ons belangrijker dan je geslacht, afkomst of leeftijd.

Bijlagen

VACATUREBERICHT_EXPERT_VERGUNNINGEN.pdf436,8 Kb(pdf)

Video 'kernwaarden gemeente Oud-Turnhout'