Secretariaat
Het secretariaat van de gemeente voert algemene administratieve taken uit en biedt ondersteuning aan het college van burgemeester en schepenen en aan de gemeenteraad. De vergaderingen van college en gemeenteraad worden door deze dienst voorbereid en het verslag wordt opgemaakt.
De dienst secretariaat zorgt onder andere ook voor de opvolging van het onderwijs in Oud-Turnhout, verzekeringskwesties, behandeling van vragen tot inzage of kopies van documenten en voor de administratieve coördinatie van de gemeentelijke diensten.
U kan op de dienst secretariaat ook terecht met algemene vragen, meldingen en klachten.
Waarvoor kunt u op deze dienst terecht?
A tot Z
- Agenda's en besluiten
- Andere reglementen
- Bestuur
- Deontologische code
- Huur van zalen en gebouwen
- Intergemeentelijke samenwerkingsverbanden
- Inzage, uitleg en kopies van documenten
- Klachten
- Markt, kermis en standplaats
- Meldingen
- Milieu, afval en duurzaamheid
- Parnassus
- Samenstelling gemeenteraad
- Sociale toelagen
- Uniform gemeentelijk politieregelement
- Verenigingen en evenementen
- Woonbeleid, vergunningen en openbaar domein
Praktisch
Secretariaat
Dorp 31
2360 Oud-Turnhout
fax+32 (0)14 46 22 00
secretariaat@oud-turnhout.be