Secretariaat

Het secretariaat van de gemeente voert algemene administratieve taken uit en biedt ondersteuning aan het college van burgemeester en schepenen en aan de gemeenteraad. De vergaderingen van college en gemeenteraad worden door deze dienst voorbereid en het verslag wordt opgemaakt.

De dienst secretariaat zorgt onder andere ook voor de opvolging van het onderwijs in Oud-Turnhout, verzekeringskwesties, behandeling van vragen tot inzage of kopies van documenten en voor de administratieve coördinatie van de gemeentelijke diensten.

U kan op de dienst secretariaat ook terecht met algemene vragen, meldingen en klachten.

Waarvoor kunt u op deze dienst terecht?

E-loket

Praktisch

Secretariaat

Dorp 31
2360 Oud-Turnhout 

tel.+32 (0)14 46 22 01
fax+32 (0)14 46 22 00
secretariaat@oud-turnhout.be

Openingstijden

maandag: 8.30 u. tot 12.00 u.
dinsdag: 8.30 u. tot 12.00 u.
13.30 u. tot 16.30 u.
17.30 u. tot 19.30 u.
woensdag: 8.30 u. tot 12.00 u.
13.30 u. tot 16.30 u. 
donderdag: 8.30 u. tot 12.00 u.
vrijdag: 8.30 u. tot 12.00 u.